Taraba pentru piete agro-alimentare

Taraba pentru piete agro-alimentare

Descriere:

Caracteristici tarabe pentru piete din produse compozite:

  • durata mare de viata;
  • gradul de absortie al apei este 0;
  • posibilitatea reciclarii 100%;
  • rezistenta la insecte;
  • solutii acide si alkaline;
  • rezistenta la imbatranire;
  • fara deformari;
  • coeficienti de dilatare termici;
  • rezistenta mecanica si chimica;
  • rezistenta la lumina UV si umezeala;
  • rezistenta la daunatori;
  • rezistenta la impact.

Producem tarabe pentru piata intr-o gama variata de dimensiuni si culori.

Sarcina utila pe blatul de exepunere, partea superioara a produsului este de 150 kg, iar partea interioara de depozitare este de 150 kg. Balamalele usilor sunt zincate pentru a oferi protectie contra coroziunii, usa cu sistem de inchidere. Dimensiuni si culori la alegerea beneficiarului pentru orice model de tarabe pentru piete. Produsele noastre sunt insotite de documente conform legislatiei in vigoare.

Specificatii:

Sarcina utila

150 Kg

Spatiu de depozitare

150 Kg

Ce este taraba pentru piete?

O taraba pentru piata este un stand din produse compozite (plastic sau fibra de sticla) folosit pentru depozitarea si prezentarea fructelor si legumelor scoase la vanzare. Atat pietele private cat si cele aflate in administratia autoritatilor locale ofera fermierilor posibilitatea sa isi comercializeze produsele agricole.

Trebuie sa stiti ca pentru multi fermieri taraba pentru piata poate fi o buna sursa de venit. Insa pentru ca sa deveniti un comerciant de succes este necesar sa aveti si bune abilitati de comunicare si negociere. De asemenea trebuie sa va expuneti marfa pe taraba intr-un mod cat mai atractiv.

Cum sa vindeti marfa la tarabe pentru piata – sfaturi utile

Atunci cand vreti sa inchiriati o taraba intr-o piata trebuie sa alegeti o zona in care mai sunt si alti comercianti care vand produse din aceeasi gama (de exemplu fructe, legume, lactate etc). In felul acesta beneficiati de un vad bun unde clientii vin sa caute produse ca ale dvs.

Intotdeauna trebuie sa tineti cont de pretul si calitatea produselor vandute de concurenta, pentru ca in mod sigur mai sunt si alti fermieri cu produse ca ale dvs. Faceti o cercetare si vedeti care sunt preturile, pentru ca acestea pot sa varieze de la o piata la alta. Deci inainte de a inchiria o taraba din produse compozite intr-o piata, plimbati-va printre randuri si vedeti ce vand ceilalti comercianti.

Promovati-va produsele vandute la taraba intr-un mod cat mai atragator. Puneti etichete cu preturile la sortimente in care puteti mentiona si zona de origine sau data recoltei (cat de proaspete sunt). Vizibilitatea marfii si lumina ambientala sunt importante. Evitati sa inchiriati tarabe pentru piata intr-un colt intunecat, iar daca ati facut-o deja, atunci aduceti neaparat o sursa suplimentara de lumina.

Impachetarea produselor este importanta pentru client. Folositi intotdeauna ambalaje curate si rezistente. Daca legumele sau fructele sunt fragile, folositi cutii de carton sau plastic, nu le puneti doar in pungi.

Faceti stocuri de marfa doar pentru termen scurt. Aduceti la taraba doar marfa pentru cateva zile pe care o improspatati periodic pe masura ce se vinde. Nu faceti stocuri mari pentru ca riscati ca marfa sa isi piarda calitatea in scurt timp, mai ales in timpul sezonului cald. Daca totusi vedeti ca ramaneti cu marfa nevanduta pe taraba dupa cateva zile, fiti pregatiti sa faceti promotii si sa o vindeti mai repede la pret redus pentru a va recupera macar investitia initiala.

Comunicarea cu clientii este esentiala. Atunci cand cineva cumpara de la dvs, urmariti sa ii descrieti cat mai clar calitatea marfii pe care tocmai a achizitionat-o pentru a il determina sa revina si data viitoare la taraba dvs pentru piete agro-alimentare. Multi clienti prefera sa aiba „taranul lui” de la care cumpara constant alimentele necesare.